Sekedar Harapan Saja

hendra_guide.jpgBlog ini, sebagian artikelnya memang saya dedikasikan untuk pemuatan informasi alumni SMP2 Gombong Angkatan 91. Isinya hanya berita dari sisi pribadi saya, kalaupun ada teman-teman yang hendak mengisi artikel, saya persilahkan. Memang, sudah ada blog yang khusus disediakan untuk kita, yaitu SMP2Gbg.wordpress.com yang dibuat oleh John Mugi, tapi belum tergarap secara maksimal. Dari misi awalnya, John Mugi hendak menampung aspirasi & berita dari segala angkatan, dan saya yakin banyak misi lainnya yang mulia. Karena keterbatasan waktu dan tenaga, blog SMP2 ini belum sempat dipermak agar tampilannya lebih yahud dan kontennya lebih variatif.

jalan_bareng.jpg
Jalan-jalan ke Goa Jatijajar
ngariung.jpg

Ngariung Santai di Depan Goa

anak_kita.jpg

“Besanan apa Sal…?” Ha ha ha.

Sebenarnya saya tidak ingin menunjuk secara individu. Saya ingin keterlibatan juga dari Agus Hery untuk memberikan masukannya dan keaktifannya atas reaksi teman-teman kita yang luar biasa ini. Dengan latar belakang dan kapasitas yang mumpuni, Agus Hery ini mudah-mudahan bisa memberikan pencerahan kepada teman-teman lainnya. Begitu senangnya saya dan teman-teman bisa berkumpul secara Online. Walaupun tidak bertemu secara fisik atau bertatap muka, rasanya kita seperti sudah bersua setiap hari. Inilah kehebatan internet, tidak mengenal batas ruang dan waktu. Kenapa ini tidak digunakan secara maksimal untuk merekatkan kembali tali silaturahim, berinteraksi dan melepas kerinduan yang sudah lama terpendam?

bakar_ikan.jpg

Bakar-bakar Ikan …

wis-mateng.jpg

“Wis mateng no … ! Ayuh gagean dipangan bareng”

enake_makan_bareng.jpg

“Huenak tenaaaaaaaaan … !!!”

Kita tidak usah target muluk-muluk untuk ini dan itu, just let it flow saja. Kita lihat perkembangan acara koempoel-koempoel dan keaktifan teman-teman semua, sampai sejauh mana bisa memberikan kontribusi dan manfaat, dan sampai sejauh mana koempoel online ini bisa bertahan. Bila ternyata hasilnya bisa membuahkan tindakan nyata secara offline, misalnya kopi darat, reuni, dan sebagainya, saya kira sangat-sangat layak untuk dipelihara. Dan kita sedang menunggu teman-teman lain yang sudah aktif OL baik lewat YM ataupun FS untuk ikut aktif juga berkontribusi memberikan sumbang sarannya pada beberapa blog yang sudah tersedia.

at_edis_home.jpg

Indahnya Kebersamaan.

Ini hanya opini saya. Maaf bila konsep acara reuniannya belum tergodok matang, saya sudah melompat ke topik yang satu ini. Ini hanya sekedar tambahan dan harapan agar acara koempoel-koempoel OL ini bisa memberikan manfaat dan menjadikan kesadaran bagi teman lainnya yang belum aktif untuk berkontribusi. Harus dimulai dari yang sudah ada sekarang.

Dan endingnya adalah: Kita ini semua sama-sama sedang belajar. Marilah kita berbagi. Setuju…?

50 thoughts on “Sekedar Harapan Saja

  1. pamungkas

    UJARKU KOH KEPENAK TEMEN PADA ISA MLAKU2 YA….. JANE AKU YA KEPENGIN….KAYA KUWE MLAKU2 KARO ANAK BOJO….. TAPI KADANG NEK AKU ISA..BOJOKU RA ISA… ATAU SEBALIKNYA….. ADA MASUKAN BUAT SAYA…..? ISANE MLAKU2 KARO BOJONE WONG LIYA..
    TAPI GAMBAR PERTAMA… KUWE PASANGANE SING NDI….APA PADA RA KETUKER??? RA JELAS.. NO JANE PASANGANE HENDRA SING NDI SIH….?

  2. Ha ha ha, Hendra kuwe jomblo mania. Dheweke penggembira, turis guide. Bagian momong bocah ha ha ha. Tapi aja diomong Baby Sitter Pam. Mbok kesuh😀 .

  3. iya kuwe ora jelas, bojone sapa bae sing nang kono…..mbok ya di deskripsina sing klambi jambon bojone sapa seteruse kayak kuwe…………….seliyane komentar sing kocak di nei penjelasan per gambar sapa bae seka kiwe meng tengen…setuju ora kas??

  4. @Tri
    Foto sing judule “Jalan-jalan bareng ke Goa Jatijajar” : Dari kiri bojone faisal (baju jambon), tengahnya edi sama istrinya, sebelah kanannya aku dan anakku, istriku gak kelihatan. Istriku keliatan di foto bakar-bakar ikan. Gak keliatan wajahnya ya?

    Bojone hendra …..? nangendi ndra..?

  5. hendra

    Memberi masukan buat Pamungkas kalo sudah tidak seiring sejalan ya ganti aja…………..
    Tapi nggak mungkin bojo siji ya mung-mungan dan cuma dia yang apes dapat kowe Pam….
    Jane iki blogke sapa deneng setiap episode aku muncul kaya sinetron kejar tayang bae on.

  6. @ Ono:Wah malah wis pada reunian dewek kiyek…nggawe ngiri baen loh…
    @ Hendra: wah melas temen koe ndra mung dadi tukang angkat2….karo tukang momong…
    @ N’kas: bener sarane hendra kas, anu bojo mung2an yah di rumat baen…daripada engko nasibe malah kayak hendra..hahaha

  7. caturmmd

    Halo temen2, mgk wis pada kelalen mbok ya aku catur kedungpuji, saiki neng lampung..wah memang sue tenan pada ora ketemuan ya, kd ada rindu untuk sekedar ketemu ..3 tahun kebersamaan di masa jiwa sedang mencari ternyata memberi bekas yang mendalam. positive dan aku dukung lah kalo rencana kumpul2 sida tapi aku yakin bukannya temen2 ga mau dateng tapi kd2 kesibukan yang ga bisa ditunda so aku saranin aja ga usah terlalu formil cuma perlu ada panitia kecil utk koordinasi aja ..
    Aku mau cerita nih tadi malam ga nyangka aku bisa ketemu Edi P..tadinya bener wis kelalen, disamping wis sue tenan jg mungkin agak2 gimana gt namanya jg wis kakean yang hrs dipikir ya hehe..ok d kalo ada info tlg dikabari, thanks

  8. selamat datang di dunia online catur mahmudi… hehehehe… bener ya jenengmu …waah… semakin banyak aja nih yg online…. aku jan seneng banget no, fer, kas, ndra… ket dina setu spidiku mati… jan kaya wong kelangan biyung….. hehehhe… pas ndeleng meng blog e ono koh wis penuh, ana posting anyar maning jan ngiri aku…. yo ngonoh lah… aku tek mlaku2 disit lah karo bojoku….

  9. pamungkas

    MAKLUM NDRA, FER…. AKU KARO BOJOKU KAN KERJANE PELAYANAN MASYARAKAT…. ANGEL LE NGGOLET WEKTU……
    FER…HENDRA RA MUNG TUKANG ANGKAT2 TAPI KADANG DADI OJEK PAYUNG… NEK UDAN…

  10. @ pam
    kas, setauku judule memang pelayanan masyarakat tapi ‘the real world” nya DILAYANI MASYARAKAT. maap memang sudah budaya di tingkat pusat sampe pak carik…Piss!

  11. pamungkas

    si tri sok tau….. klo yg ngomong seperti itu pada dasarna belum tau apa, siapa dan bgmana pelayan masyarakat…. si tri wis kena doktrin bojone,…. maklum….. rodo anti indonesia..

  12. wah iya pamungkas emosi beneran, tenang kas pancen nek kenyataan kadang nglarani ati heheh…aku akeh pengalaman pribadi karo urusan birokrasi pemerintah. mungkin ora kabeh kaya kuwe tapi lewih akeh sing njaluk dilayani. coba gawe polling ttg kepuasan pelayanan masyarakat…wani taruhan lewih akeh sing ora puas. Nek kowe memang mengabdikan diri karo masyarakat kuwe apik banget, teruskan perjuangan dan hapus citra buruk yg selama ini melekat. bersikap lebih terbukalah terhadap kritik, karena itu salah satu alasan utk introspeksi diri dan berubah lebih baik! wah mantep banget nih hihihi….aku ora anti indonesia, tapi anti kebobrokan yg terjadi di indonesia, mergane aku pengin indo lewih maju. aja nggawa2 bojo lah kas, deweke ora tau ndoktrin, wong aku duwe pikiran dewek dan cukup ‘smart” mengamati apa yg terjadi. aku kawit biyen pancen ora tau ngrasakna dilayani sebagai masyarakat, mung siki bae nembe ketemu kowe terus kasih komen. dadi udu masalah aku mbojo karo wong kene…Piss!

  13. Sidik

    @Catur Mahmudi…Hehehe dadi kelingan pas nginep nang kos2an mu Tur nang Yogya. Moga kabare apik bae, sehat selalu n sukses…koh ora tau ol chat…kanca2 sering pada chatting karo YM. Wassalam.

    Ayo kanca2 nek pas ol pasang reply apa…apabaelah sing isa nyantol nang bloge kanca2 sing wis duwe blog ben bisa nyambung maning silahturahmine….Ora ana rugine mbok…sapa ngerti dadi mbukak pintu rejeki maning…he he he😀

  14. pamungkas

    haaaaaaaaa….. si tri klarifikasi…. sengaja tri sorry… pancingan……
    makasih komennya….. tapi ngemeng-ngemeng… bojomu milih kowe dadi bojone karena apa ya..? alias bojomu milih apamu??
    sorry tri…… boleh dijawab klo kamu “smart”… tapi klo tidak dijawab juga sdh cukup membuktikan… haaaaaaaaa. peace….

  15. wah pancinganmu tidak smart kas, cuma memancing prejudice dan disharmony saja…coba cari pancingan yang lebih kreatif lain kali yah. soal kenapa aku dipilih dadi bojone ya udu urusanmu dan aku ora perlu jelasna karo kowe. aku ora perlu membuktikan apa-apa karo kowe, sing penting faktane hehehe….nek kowe ora ngerti aku smart ya udu salahku, mergane ya daya tangkapmu sing urung nyandak mengko angger wis gede kan ya ngerti dewek heheh..piss pula!

  16. pamungkas

    tri ojo kepancing meneh ……. ra nesu…. lan ojo nangis… to… tapi kira2 bojomu milih kowe ki…. melalui pertimbangan yang smart ga??? alias daya tangkapnya sebenere nyandak ga ya….? nek aku kan ora nyandak… ya to….? sekarang dibalik…. kowe milih bojomu ki karena… gedenya ya tri… nek aku kan ejih cilik ya tooo??? pisssssssssssssssssssssssssssssssssss

  17. hendra

    @ Pamungkas & Tri S
    ini lah yang kita sadari bareng bahwa kita berteman udah saling kenal cuma lama nggak ketemu. Saling mengingatkan aja jangan di perpanjang. Karakter kita beda2 itu yang membuat semua jadi indah.

  18. Yoi meeen…. Hik !! gue ssiiih oorrangya asyiik aja meen.. !! hik !! (jalan sempoyongan mabok air putih)…pisssss meeennn… aku arep pipissss meenn… !! hehehehe.. !!!
    Hendra kudisss meeen… !!! hiks…!!

  19. Sante aja Ndra, memang dunia tulisan gampang menimbulkan perbedaan persepsi karena tidak ditunjang oleh ekspresi yang terlihat dari bahasa tubuh seseorang. Beda kalo ketemu langsung, bisa ketauan mana yg guyon mana yg serius. jenenge be dunia maya….tapi ya aja sengaja lah provokatif (nyolot) untuk mancing perhatian yang terlalu berlebihan karena ini arena publik. Ok deh, tapi salut buat Pam bisa terima kritik …Piss!

  20. edi pee

    kulo nuwun…
    liyane ono,hendra,mugi,catur, apa esih pada kelingan karo aku? Aku nembe weruh ana wordpress, pass PER LOOP
    wingi meng gombong. Dadi bisa dadi sarana nggo seduluran. Asal aja pranti nggo reang kaya pamungkas karo ari. Nek isa para kanca2 sing adoh2 di wei weruh, dadi pada isa ktemu. aku karo eko BE YE wis 10 tahun ora tau ngerti kbre. Nek isa sing ngabari eko be ye kon mlebu nang kene!! Salam nggo para kanca kabeh??????????

  21. hendra

    temen-temen ada kabar gembira, bahwa agus sp bekas ketua osis kita dulu siapa membantu dalam bentuk dana untuk bikin web smp 2 gombong angkatan 91. ini udah disampaikan kepada saudara mugiyanto si pencari jejak. dan kebetulan sekali rekan kita blogger indonesia (edittag agus hery) siap membantu sepenuhnya. kebetulan lepas magrib tanggal 9 april, aku, mugi dan agus hery udah ketemu di dunia on line.
    kita bertiga cari nama yang pas untuk web baru nanti dan akan di usulkan ke agus sp.
    mulai dari http://www.twogombong.com, http://www.sgb.com, http://www.gombongmaning.com, dan http://www.lanting.com.
    akhirnya ada nama yang mungkin unik dan ada singkatanya, ini usulan agus hery http://www.golak.net, karena domain golak.com udah ada yang punya.
    GOLAK itu singkatan GOmbong LAgi Kumpul.
    kira-kira gimana kalo ini terealisasi kang ono siap, mas fery dan temen2 yang mau ngisi web kita ini.

  22. @ edi Pee
    Thanks ya ed…. koe lampunge nang endi sih… kadang2 aku turing meng lampung ed.. sapa tau bisa mampir…. aku juga ada kakak di daerah kalianda sama di daerah bumirejo lampung tengah.

  23. edi pee

    aku manggon nang jln. Pajajaran no 147 Bandar lampung,karo nggone catur ora adoh. nek lagi touring meng lampung ya kabari gisit, dadi mengko bisa janjian., Ok!!!!
    di tunggu ya!!!

  24. hendrisagung

    Gi.. aku mandan kelalen karo koe.. ning ndeleng wajahe.. mandan kemutan… hehe (ora tau sakelas seh).. nek edi cempe.. aku kemutan… priwe ed.. biyen koe biyen kelas siji EEEEEE ya.. bareng agus dwiyono ya?

    Ora nyangka .. pamungkas…jan.. priwe kabare.. wes nang semarang…? DPt pusdiklatren apa unggulan pam?

    Catur kedungpuji… sing mandan kriting biyen apa ora yaaaa?

    Hendra jaya tetap gemuk… ora mikir utang blas.. kayane….

    Karsono.. bisnis terus.. suwe suwe dadi lurah nang kemukus…(amiiin)

    Trie sulis…. biyen aku ora naksir koe.. sorry ya….(kesane aku cakep ya…) entuk bule ta…….. kayak artis.. ya….

    thks

  25. @hendris
    Woooooeeeee…..priwe kabare kang hendris? Pit ontele siki nang endi? Jan biyen lucu ya nganggo katok pendek ngepit, siki kowe wis duwe bojo. Nek misale reuni pada nganggo seragam SMP maning kepriwe yah…??? paling si ono karo hendra sing kangelan golet ukurane. hehehehe..Siki nang endi dris?
    Esih gawene mudik meng sidamukti (bener mbok??) apa ora??

  26. udu ono karo hendra tok tri sing kangelan, ndul jere ya siki lemu banget, bunder kaya bal…. (Cie..cie……)
    @ hendris
    Koe angger ngerti chris john ya ngerti aku ndris…. cek bae nang blog ku… mirip khan? hahahaha….

  27. @ hendris
    masa ora kelingan mugi, kowe kelingan biyen andi sing gede kancane dewek kelas 1 dan 2 apa ya? sing pindahan kang banten. Nah kuwe sing diantem nang mugi…………hahahha.
    Nek ora kelingan juga satu2nya putra kenteng sing nang smp2 angkatan kita. liane pada ngarit karo macul hahahhaha……sori gi
    @ tri sulis
    senenge deleng sing kayak kuwe, kon karo katok smp…….. senenge ya? jajal kowe karo rok smp kayane juga asik nggo …….. hahahhaha. jangan ngeres lho.

  28. awas koe ndra….. santet ku siki tambah mantep, tambah medeni… koe kudu akeh2… dzikir nek ora kepengin ke samber santet ku….
    Ndra… imele wike rusak ya….

  29. edi pee

    @ ferry
    kabarku apik fer!
    Sakonduripun kados pundi???

    @ Hendris
    iya kang, aku mbiyen 1 E sebangku karo agus Deee. aku siki terdampar nang lampung ngasi diuber2 gajah lampung nang hutan way kambas. . .eh malah ketemu bojoku nang kana. Mas hendra sing ngerti critane.

    Aku duwe usulan nek seumpamane arep gawe web dewek nggo alumni SMP 2 ’91, foto2 para kanca wektu smp tulung dilebokna sekumplite, dadi ben bisa kelingan maning lagi masa pancaroba masing2 (aja mung musim sing pancaroba). Dadi bisa di dadekana sarana nggo ajang cari jodoh sing esih jomblo (sorry ndra…sengaja kiye), bisa juga nggo dodolan kaos out shirt ( ehmm). pokoke sepepeke kaya gado-gado. Aku esih nyimpen sebagian foto2 waktu pawe agustus an karo study tour.
    Kapan ya kira2 bisa di wujudaken???????

  30. waduh.. tambah akeh komentare ya…. makin rame bloge karsono….
    #trie
    aku nang sawahlunto sumatera barat, trie…. kerja nang alas kiye (tambang bawah tanah/ http://www.bdtbt.esdm.go.id))… april wingi aku meng cepu terus mampir meng sidamukti… tapi urung ngerti nek blogge smp 2 rame.. nek lebaran biasane balik meng gombong trie.
    Omahku nang cikarang bekasi, sawulan pisan tilik susuh manuk,….(susuhe nang cikarang)

    #ndra
    ndra.. ndang mbojo… emang enak apa di cekeli thok?….(ck ck….ck)

    #edi p
    ngingu gajah peee? …njaluk siji.. nggo ingon ingon anaku..hehehe

    mugie… kon pondok kopine endi? gie aku wes kirim alam email.. ndang dikirim ya.. karo no hpne kanca kanca nek ana.

    Sing omahe nang bekasi sapa bae ayoo ngaku!!!!

    Nek nganggo katok apa rok biru.. lucu ya….hehe… sapa sing wes seluliten??????
    nek ana nomor hp kirimi aku!

  31. @ ono
    kaose: laris manisssss!!!

    @edi pe
    ayo foto2 jadul di scan terus di kirim meng ono men di gawekna album nang blog!!! aja kelalen di jenengi siji2 men pada kelingan yah.

    @ kabeh bae
    sapa sing duwe foto2 jadul maning, di bagi2 lah ?????

    @ hendris
    susuh manuk?? hihihi……manuk apa kuwe sewulan sepisan nyusuh…?? maap..hendris sing mulai kuwe…hihi

  32. eka rahayu

    kelingan aku ora ed/pe?apa ya aku nek ngundang kowe ndisit,btw tampangmu ajeg bae,karsono sing tambah makmur ketone.

  33. apa kabar kanca kabeh, wah mantab tambah terus anggotane…sukses go tim suksese…wah hendris karo eka juga wis gabung yah…?
    @son, ndi kaose son wis mulai di dol urung…sorry wingi ora sida mampir, rasane males banget meh metu, panas banget….kapan2 maning ya son!
    @ edi P, aku apik2 baen edi…aku nang gombong baen, ngancani karsono karo hendra…

  34. Hageng

    Iya… aku telp Eka nang 07787308584 ora nyambung2.. sing bener nomer’e pira.. ngomong2 nang Batam alamat’e Eka nang ngendi…

  35. @Hendra
    Kok gue sih ndra… temen2 semuanya lageee… eh gimana jalannya dah kelar belon…? kapan chat2 lagi… khan dah lama… bisa di ramein lagi nih… Trus rencana reuni gimana? jadinya kapan? aku dalam waktu dekat ini mo ngumpul2 sama anak2 yang di cikarang dan bekasi siapa tau ada ide… ide sementara sih 3-4 hari setelah lebaran karena khan bagi yang di jakarta masalahnya waktu, kalo sebelum lebaran belum tau deh….
    @Hageng
    Monggo geng kamu sama eka rembugan enaknya kapan waktu yang pas..
    @Sidik
    Dik gimana kabar surabaya….?
    @Sulisrohyatun
    Gimana kabar malang…?
    @Anak2 Jogja (Wike, Diah, Erna…)
    Piye ki kabare Jogja…? Erna jadi liburan ga nih…. oleh2nya ya.. hehehe… syukur2 dapet T-shirt Munchen (ngarep banget ya…) becanda naa….
    @ Hendris
    Koe agi ngerong apa? deneng ora ana kabare…?
    @ LAmpung\Gimana lampung? masih tetep semangat?
    @ Tri
    Wis mari tri?
    @ Semua
    Keep Setrong end tek ker yaa…

Comments are closed.